marți, 4 august 2015

Gânduri...


        Cine este bun cu ceilalţi, încercând mereu să facă un bine în viaţa lor, fără să-i judece, fără să-i respingă, fără să râdă de ei şi fără să aştepte ceva în schimb nu înseamnă că este luat de ,,prost”, ci pur şi simplu ştie ce înseamnă omenia, ştie că are parte de încredere în sine, de linişte interioară, sufletul nu-i este măcinat de invidie, ură, bârfă şi ştie că Dumnezeu îi va răsplăti fiecare gest, fiecare faptă. Un zâmbet nu costă nimic, nu cred că suntem atât de săraci în privinţa bunului simţ, al unui zâmbet sincer care să dăruiască încredere şi nu batjocură. Şi da se poate, de curând am citit pe internet despre un actor care în ciuda greutăţilor din viaţă sau a faimei, amărăciunea sau mândria nu l-au câştigat, ci din contră este unul dintre acei oameni frumoşi ai acestei lumi. Am dat un exemplu din străinătate, pe Keanu Reeves, dar şi în ţara noastră sunt astfel de oameni cu suflet mare, recent îmi vin în minte câţiva dintre profesorii mei pe care nu am să-i uit niciodată şi mă bucur mult că am avut de învăţat de la dumnealor şi ce înseamnă a fi om, pe lângă cunoştinţe în diverse domenii şi cultură.

,,Nu fă rău, iar el va înceta să existe.” (Lev Tolstoi)
,,Înţelepciunea vieţii e simplă: Fă ca pe unde ai trecut tu să fie mai bine decât înainte.” (Nicolae Iorga)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu